Bilder!!

Hej det var jätte länge sen jag skrev. Det blir så när man har sommarlov. Man badar är med kompisar hela dan. Var med Ludwig från halv elva till nio så en hel dag med en kompis. Det blir bilder när vi var på midsommar. Jag skrev ju förut när vi var någonstans då skrev jag att jag och Malin hade tagit bilder men det är på Malins ny dator och den har inte internet men när den har det så kommer bilderna då! Idag har jag vart i stan. Vi köpte pyssel på panduro de var två stämplar, en stämpel färg och en låda med målar färger, penslar och massa annat. Pappa köpte två skjorts.

Här kommer bilder!!


Hahah jag på midsommar :)



Mamma och Malin dansar!



Mamma
det blir bara dom bilderna för midsommar nu kommer massa bilder:)



En häst



Vår valp som är ny men den är fyra månader. Vi har haft han länge
han heter Mac.



Rob och Meg har druckigt



Kanalen



Coolingen Mac




Polar



En blomma



En till blomma



Malins glass







En firre med glass i munnen:D






Vattnet



Det var alla bilder Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0