Sommmmmmarlovvv!!!

Hej idag är det min första dag jag är ledig på mitt sommarlov. Men det är inte en rolig dag. Har haft jätte ont i huvedet men det har gått över lite gran men det är jobbigt jag och mamma ska vara lediga 8 veckor. Malin ska jobba fyra veckor sen blir det tjejer hemma. Årkar inte skriva mer men puss //Mathilda

Så kul den här dagen har vart!!

Hej hej alla :) Idag har jag vart vid sjön. Det var jätte fint. Jag kan inte lägga upp några bilder för Malin har en ny kamera och man skulle först ladda över några skivor och sen kunde man ladda ner bilderna på datorn. Det kommer massa bilder då. Idag har jag vart vid typ jag vet inte vart det var men det var vid vattnet det var jätte fint. När Malin har gjort klart det där med bilderna så kommer bilder när vi var där. Det blir då Hilda ska få bilderna så hon ska göra en blogg desinge till mig. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att gå med hundarna och ta kort med Malin. Jag orkar inte skriva mer men på onsdag är det min sista dag i Muskö skola jag ska bytta till Vansta. Ska bli super kul hörs imorgon har sommarlov måndag tisdag inte onsdag men sen har jag ett stor sommarlov framför mig med mamma. God natt //Mathilda

Sooooryy:(

Hej tyvärr har jag inte skrivit på länge. Jag har vart vid datorn men har inte hunnit eller har inte haft lust men nu måste jag blogga. Idag har jag vart på kalas. Hugo fyllde 1 år så jag och Malin var där. Jag har fått mitt sommarlov i torsdags. Men ska gå på fritids på onsdag. Det blir inget mer idag god natt //Mathilda

Om Mathilda!

1. Mitt favorit djur:Katt, hund och kanin.
2. År: Jag är nio.
3. Min familj: Mamma, pappa, storebror Marcus, storesyster Malin.
4. Våra djur: Höns, får, ankor, katten Maja, hundarn Meg, Mac och Polar.
5. Min favorit film: Upp.
6. Min favoritfärg: rosa röd lila.
7. Min hårfärg: blond.
8. Min ögonfärg: grå blå.
9. Min favoritblomma: liljekonvalj.
10.Mitt favoritprogram på tv: solsidan.
11.Min favoritbok: dalslandsdeckarna.
12.Min favoritmusik: Lady Gagas låtar.
13.Jag tycker om att lyssna på musik och vara med kompisar.
14. Jag tycker inte om att städa och svamp.
15. Min favorit låt: alejandro remix.

//Mathilda<33

Ledig!!

Hej alla blogg läsare. Idag är jag ledig från fritids. Jag har inte klätt på mig en men ätit frukost. Jag måste ju skriva här. Men när jag har gjort det så ska jag fixa mig. Jag ska nog hem till Frida om hon är hemma. Nej nu skriver inte mer men gör det sen.

Puss och kram // Mathilda!

Inget och skriva!

Hej idag har jag vart på fritids. Vi spela fotboll fårt lag van. Hahahhahah det var as kul. Vi körde gömma nyckeln vi körde också blind bock. Jag skriver inte så mycket idag jag skriver imorgon för ska vara ledig.
Puss och kram // Mathilda!

Ska bada!!

Hej idag har jag ju vart hos mina kusiner. Okej jag är där nu med. Jag och Hampus ska bada i deras pool och där är det typ 30 grader. Vi har just ätit lunch vi åt plätar.
Puss och kram vet inte om jag skriver ett till inlägg sen puss och kram // Mathilda

Är hos kusinerna!

Hej idag är fritids stängt och jag vill inte vara hos mina mamma på jobbet så jag är hos mina kusiner. Jag har inte gjort så mycket idag. Jag har spelat ds tittat på tv och suttit vid datorn. Igår så tog jag in min kanin och gosa med han jag byggde hinder till han och han klara ganska högt ska hoppa med han idag med:)


Puss och kra / Mathilda!!

Var med en kompis!

Hej igen idag var jag med en kompis det var Elvira. Vi var och bada vid lilla sund det var lite kalt men skönt tycker jag. När vi satt på brygan så hörde vi nått då var det en står fisk. när vi kom hem så tog vi min kanin och gick in med den vi byggde hinder till den det var kul. Jag cycklade med Elvira till hamarvägen. När jag kom hem så satte jag mig vid datorn.

Kram Mathilda!

Ska vara med nån kompis!!

God morgon alla:) Idag vakna jag vid halv tio. Jag lågg kvar i sängen en stund och spela ds. Efter en stund så gick jag ner och åt frukost. Just nu sitter jag och äter frukost och sitter vid datorn. Idag ska jag nog vara med en kompis. tror jag.

Skriver mer sen tror jag puss och kram / Mathilda

Det har är min nya blogg!!

Hej det har är min nya blogg som jag kommer skriva på. Idag har jag vart med mamma i nynäs vi köpte en skiva till mig det var LADY GAGA THE REMIX den är jätte bra tycker jag. När vi kom hem så städa jag mitt rum för det var stökigt. När jag hade gjort det så satte jag mig vid datorn en stund. När jag hade gojrt det så gick jag med Polar. När jag kom hem så åt jag mat. När vi hade ätit klart så hoppade jag studds matta. När jag kom in satte jag mig vid datorn:)

//Mathilda :D

RSS 2.0