Sorryyy!

Hej det har hänt mycket den här veckan. Vi åker till grekland på ikväll. I förgår var vi på grönan. Vi var där med mina syslingar. Det var Lars, Sofia, Amanda, Aina, jag, Malin, Fredrik och mamma. Det var första gången jag åkte jetlin det var ass kul. Sofia, Aina, Amanda och fredrik pratar engeliska. Men Lars är pappas kusin så han pratar svenska. Dom bor i austrailen men dom var i sverige och hälsa på. Sofia hadde inte häler åkte jetlein. Men vi tyckte att det var jätte kul. Jag och Sofia åkte fritfal för första gången också. Malin och Lars med men dom hadde åkte den förut. Vi åkte fritfal två gånger jetlin mer en sju. Det var jätte mycket folk. Malin och Sofia åkte tilt.


I kväl kl 03.00 Ska vi gå upp kl 03.30 ska vi åka hem ifrån. Vi ska till arlanda. Jag, Malin, Marcus, morfar, hans sambo, mina kusiner Hampus och Rasmus och morfars sambos barbarn. Inga förldrar ska åka med bara morfar och hans sambo. Det ska bli jätte kul. Vi ska till grekland. Vi ska vara borta en vecka. Jag kommer ta med mig kameran. Så när jag kommer hem lägger jag utt massa bilder.

Puss och kram det här är mitt sista inlägg på en vecka. //Mathilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0