1/8-10

Hallå bloggen :) Idag har jag inte gjort så mycket. Det har vart grytholmns dagen idag så vi var där och titta. Jag måste lägga upp bilder på mina kläder som jag har köpt. Idag har jag plockat svartavinbär det vart 6 deseliter. Mac satt vid trapen för svart vinberna var breve. Mac hoppa upp på en soffa som vi har där och kolla på mig. Vi satt och sjöng "Ska vi polacka körsbär i min trägård du och jag trala la" Hahaha så satt vi och sjöng :D


Här kommer bilder från dagen.





Fina Malin





Hahahha så här satt Mac och kolla på mig :) Så söt <3
Det vart lite blandat med bilderna. Men det här var hemma.





Det blir bilderna på grytholmns dagen först. Jag älskar den här bilden<3




 
Ett anat ankare!





Jag vet inte vad det här är men det är ju fin xD











Ett fiskenätt





Aaa jag hitta min skridskor :D





Den här bilden är fin med vatnet!





Ett fiskenät





Oj den här bilden vart med två gånger


Nu blir det bilderna när jag och Mac plocka svart vinbär :D





Mmm gott






Oj lite suddig!





Aaa vad fin<333





Fin





Men det vart mer men tog inte nån bild på det :P

Så nu var det inlägget klart men sen kommer det bilder när jag handlade på satadium :D

Kram //Mathilda







Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad fin blogg du har//////Madeleine

2010-08-02 @ 22:16:04
URL: http://filleotess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0